niedziela, 19 czerwca 2016

Blythecon Polska 2016

11 czerwca 2016 w Poznaniu odbył się drugi ogólnopolski zlot miłośników lalek Blythe.
Co tu dużo pisać, było przewspaniale, jak zawsze na tego typu imprezach.
Masa znajomych zarażonych tą samą pasją, wyobraźcie to sobie ;)
U podnóża zamku...



znajduje się restauracja:


 Co tu będę pisać, popatrzcie na te wspaniałe lalki.













były też Middie


i Pettit,

a także domki dla lalek








i lalkowy sklepik.


Miss Blythe 2015 zainicjowała wybory miss




tym razem wyłoniono 3 ( Miss Blythe, Miss OOAK, Miss Fashion)

foto konkurs pt. "Zawsze razem"

którego gwiazdą i zwycięzcą został Franuś

Była też loteria fantowa, ale niestety nie ma zdjęcia tego wspaniale zasnutego stołu ze wspaniałymi darami.
A to moje zdobycze nie tylko z loterii:
Moja ekipa:




A tu miałam przyjemność zrobić zdjęcie trzem z czterech ciemnoskórych Blythe jakie malowałam :)

Pewnie nie wszystko udało mi się sfotografować, ale uwierzcie mi - nie da się. Za dużo się dzieje :D

Pozdrawiam Wszystkich uczestników, dziękuje za to wspaniałe spotkanie, ogromnie miło było znowu się spotkać :)
Dziękuje również za zakupy w moim sklepiku :)
A tych którzy nie byli, serdecznie zapraszam na kolejny zjazd w przyszłym roku.
Wspaniale ładuje się baterie :D




1 komentarz:

  1. białe łóżeczko i mnie się podoba -
    choć samymi biało-czarnymi planszami
    też bym nie wzgardziła - jak plakaty ♥

    OdpowiedzUsuń