niedziela, 3 lipca 2016

Daisy

Każdą wolną chwilę z ostatnich dwóch tygodni spędzałam nad jedną dziewczynką
Zazwyczaj mniej czasu potrzebuję, ale ta lalka jest bardzo wyjątkowa.
Zawsze chciałam taką mieć.
Poznajcie Daisy:





















Daisy dostała powieki z morskimi stworzonkami, a to na okoliczność rychłego wyjazdu nad morze.
Maluszek pojedzie tam z nami. Chyba będę musiała jej coś uszyć.





Pełnia szczęścia, niezwykle ciekawska istotka.


Daisy i Debra są osadzone na ciałkach licca, które bardziej lubię niż oryginalne blythowe.

Czy one zostaną przyjaciółkami?



Czy mi się wydaje, czy ona cieszy się z narodzin?
MEGA RADOCHA :D

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wszystkim wspaniałych urlopów :D




10 komentarzy:

  1. Ta jej buźka jest mega, aż się człowiek sam szczerzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Daisy ciekawa bez dwóch zdań -
    najbardziej mi przypadła do
    gustu z ciemnymi patrzałkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie też one najbardziej się podobają. Chyba jeszcze podniosę jej wzrok bardziej :)

      Usuń
  3. podwodny motyw uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daisy jest taka radosna i te ząbki...po prostu pełnia szczęścia :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń