poniedziałek, 15 czerwca 2015

Nowa lokatorka

Wiem, wiem, nie było mnie. Jak widzę po wpisie, to dość długo. Niestety mam ostatnio bardzo dużo zajęć i jak zawsze mało czasu. Ale to nie znaczy, że nie lalkuje. O nie! Ciągle coś tworzę.
Bywają u mnie goście do obszycia, a także ślicznotki do poprawki.
Uszyłam trochę bluz, które mam nadzieję w weekend wam pokazać.
A dziś przedstawię wam moją nową factorkę. Właściwie nie jest nowa, bo przybyła do mnie 8 m-cy temu.

Poznajcie Klarę:







Klara jest przesłodka **)
Plan co do niej był trochę inny. Jednak w trakcie rzeźbienia mój pomysł na nią zmienił się diametralnie. A efekt jak widać. 
Factorki na pierwszy rzut oka mają śliczne włoski. Jednak jest to tylko złudzenie. Strasznie się plączą i sterczą w każdą stronę. Już w trakcie przymiarek oczu postanowiłam obciąć te długie pukle.
I teraz jestem zadowolona. Choć przydałoby się jej troszkę loczków.
Chętnie bym ją widziała na ciałku licca. Niestety trzeba jej kupić bardzo jasne, bo te które mam nie pasuje, jest zbyt ciemne.


Mam jeszcze jedna lalkę wymalowaną, ale to już przy innej okazji.

Dziękuję, że pomimo braku nowych wpisów, wciąż tu zaglądacie. 
Na osłodę przygotuję wkrótce candy.
Pozdrawiam Was Serdecznie :)


14 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia kojarzą mi się z chińskimi blogami crafterskimi, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest!no i te zęby! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czarnulka niczym Śnieżka - ujmująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klara jest przepiękna! Jak zwykle "zmalowałaś" arcydzieło! :)
    Buziaki! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Klara wygląda pięknie :) bardzo podobają mi sie Twoje customy :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Clara es una niña preciosa,de mirada dulce!!!!! Gran trabajo,me encanta su outfit!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu śliczna :))) Taka delikatna i słodziutka :))) Nowa fryzurka bardziej jej pasuje niż długie włosy, dodała takiej lekkości :) Wszystkie Twoje customy są rewelacyjne i cieszę się, że jestem posiadaczką choć jednej lalki, która wyszła spod Twojej ręki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód i malinka ;) Pięknie ją przerobiłaś ma "to coś w sobie" ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta Twoja Klara, pewnie przez te malutkie kły ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna... W każdym calu.. cudna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak odmieniłaś swoją pannę, że przez chwilę myślałam, że prezentujesz dwie różne lalki.
    Rewelacyjnie teraz wygląda Twoja Klara.
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-outfit.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń