niedziela, 14 sierpnia 2016

Lalki na plaży

W tym roku Debra i Daisy pojechały z nami nad morze.
Pogoda, jak i miejsce było świetne.
Dziewczynki były zachwycone. W końcu po raz pierwszy widziały morze ;)

 Popatrz Debra ile wody!!!



Świetne miejsce, może sobie tutaj posiedzimy?

Widziałaś tamto ciacho, po prawej?
Taaa. Wydawało mi się, czy on mrugnął do nas okiem?

Jutro przyjdę w stroju kąpielowym.

A ja spotkałam dwie Syrenki.

Daisy, zobacz kto się tu schował.

Ludziów już tu widziałyśmy, ale takich stworzeń jak Debra i Daisy jeszcze nigdy.

Zbuduję domek dla Syrenek.



Albo lepiej relax :D

Błogie lenistwo już dawno się skończyło, ale wspomnienia po nim pozostaną długo.

Pozdrawiamy Was jeszcze wakacyjnie :D




7 komentarzy:

  1. Daisy ma wspaniały kostiumik -
    bardzo lubię takie retro - jak
    i moje panienki - choćby Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... czy Syrenki w ramach wymiany pojechały teraz na wakacje do Was ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! jakie sympatyczne laleczki! Chyba jestem pierwszy raz na tym blogu :-) Trafiłam przypadkowo, zaglądając do Kasi Zbieraczki :-) Jak tu miło :-) Bardzo podoba mi się panienka w okularach i te maleńkie syrenki :-) Śliczne zdjęcia z nadmorskich krajobrazem :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wakacyjnie, a za oknem już czuć zbliżającą się jesień :(
    Twoje lale miały cudowne wakacje, moje też chyba tym razem pojadą ze mną ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niesamowite mają przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panienki nawet syrenki spotkały ! :) Musiały mieć niezapomniane wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie nad tym morzem :) I panienki pozowały super! Najbardziej podobał mi się pomysł zamienienia łyżeczek do lodów w łopatki do piasku dla laleczek- genialne :D
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń