czwartek, 2 października 2014

Jecci Five

Chciałam skolekcjonować wszystkie klony Blythe.
Udało mi się jak na razie zebrać 3, bo dotarła kolejna lalka.
Zatem mam już Basaak, Icy i ... Jecci 5 :)
Te chyba są najpopularniejsze.
I nie wiem czy jeszcze chce jakieś. Chyba z klonami mi już przeszło.
Jak przerobię Jecci postaram się o posta porównawczego.
A zatem do sedna.
Oto Jecci Five, model: The Mysterious Cat chyba z 2008 roku, tak było na kartonie.

clone Blythe


clone Blythe

clone Blythe
clone Blythe
clone Blythe

Nie wiem jak stara jest ta lalka, ale te złote spodnie i kapelusz, wykonane zostały z materiału udającego ekoskórkę. Przy samym dotykaniu zaczęło się wszystko rozsypywać. Ubytki widać na zdjęciach. Buciki to też raczej porażka.
Sama lalka jest na prawdę śliczna. Ma całkiem ładne gatunkowo chipy, w kolorach: fioletowym, różowym, turkusowym i pomarańczowym.

clone Blythe

Buźka jest interesująca, plastik chyba bardzo podobny do Blythe, zobaczę jak się za nią zabiorę. Włoski również gatunkowo nie najgorsze. Za to ciałko kiepskawe. Rączki, nóżki i tułów w zupełnie różnych odcieniach, ale to przecież nie problem, zawsze można zmienić na inne. 

clone Blythe
Karta kolekcjonerska.
clone Blythe

A tu już przebrana, stojak oryginalny od Jecci. Generalnie jestem usatysfakcjonowana jej zakupem :)

clone Blythe
Cała trójka: Icy, Jecci 5, Basaak

clone Blythe
I co o tym myślisz?

No i to na razie tyle, a w kolejnym poście, kolejna lalka :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że tu zaglądacie :)


4 komentarze:

  1. no gratuluję serdecznie ) Do kolekcji brakuje jeszcze blondyny :) Udomowiona wygląda o niebo lepiej, aczkolwiek wciąż mi ciężko się zachwycać jej buzią przed zmianą. Jestem pewna, że Twoje zdolne paluszki wyczarują wkrótce kolejna charakterną pannę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejemy ;) super ! będziemy oglądać kolejne metamorfozy , niech Ci się rodzinka rozrasta na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa nowego wizerunku lali i jestem przekonana że będzie wyjątkowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem bardzo jaka będzie po przemianie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń