sobota, 6 kwietnia 2013

Spóźniona miłość do lalek



Jakiś miesiąc temu ( czyli marzec 2013 ) odkryłam lalki typu BJD.
To było fatalne zauroczenie, bądź jak kto woli, miłość od pierwszego wejrzenia.
Na ten filmik Nicolle's Dreams trafiłam w sieci przypadkiem, szukając zupełnie czegoś innego:

https://www.youtube.com/watch?v=JkEuLL1Eb9o
Kiedyś tu był ten filmik, ale nie wiem dlaczego na stronie go nie widać, dlatego wrzuciłam adres.
A to jedno zdjątko ze strony:
http://nicolles-dreams-shop.blogspot.com/



To moja ulubiona makupistka.



A że wszelka twórczość plastyczna głęboko mnie zajmuje, zaczęłam drążyć temat dalej.
Znalazłam wspaniałe sklepy z tymi lalkami. Niestety ceny są bajońskie. 
Poniżej kilka fotek ze sklepów LUTS, Lati, Pullip Style i Mimiwoo:











Jak to mówią, dla chcącego nic trudnego, drążyłam dalej.
I znowu udało się coś wyszperać. Trafiłam na panny Pullip, potem znalazłam jeszcze Hujoo i Blythe oraz Dal i ich mniejsze wersje, no i jeszcze parę różnych gatunków. Wszystkie mają ciałka, tak jak bjd, ruchome w stawach i świetnie pozują. Tyle tylko że wykonane są z plastiku.

Jednak można kupić tańszą lalkę kolekcjonerską :) :) :)




Dal Innocent World Kleine

Pullip Creator's Label Galene




Neo Blythe
Mała Blythe



Niżej Little Dal Ximing, tą chciałam zamówić, ale się rozmyśliłam;) 
Wybrałam inna lalkę, ale o tym w innym poście.


Little Dal Ximing




Od pierwszego  zetknięcia się z lalkami kolekcjonerskimi, wiele stron przejrzałam i natknęłam się na wspaniałe blogi kolekcjonerek. 
Pozazdrościłam  i sama nabrałam ochoty na dzielenie się z innymi swoją obsesją:)

Pozdrawiam wszystkich, odwiedzających.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz