piątek, 26 kwietnia 2013

Elmirka - LPS Blythe custom


To moja pierwsza lalka.
Kupiłam ją w zestawie Littles Pet Shop. Tak wyglądała w oryginale:
Elmirka lubi pozować
 























Pomalowałam jej buzię pastelami i dodałam piegi. Myślałam jeszcze o przycięciu rzęs , ale się boje :(
Moja mała Elmirka w całej okazałości:


Elmirka w SPA


Miałam problem z ustami, bo farby do końca nie mogłam usunąć. W końcu efekt wyszedł taki:


Elmirka jeszcze na zimowo






Kilka ubranek jej uszyłam. Jeszcze na zimową aurę:




















Szycie ubranek na takie małe ciałko to katastrofa. Umęczyć się idzie jak diabli.
Ciekawe czy da się zamontować obitsu 11 cm??? Czy ktoś może wie jak to zrobić? 
Te laleczki nie mają żadnych śrubek w głowie, więc rozkręcić się ich nie da :( A nie wiem czy na siłę można zdjąć obecne ciałko, bez uszkodzenia lalki. I czy w ten sam sposób można założyć obitsu?

1 komentarz:

  1. Ja mam na obitsu 11 da się zamontować bez problemu i głowa nie lata

    OdpowiedzUsuń