niedziela, 14 kwietnia 2013

Zamówienie

Hmmm.... Miała być mała Dal Ximing, ale poszukałam zdjęć w internecie na jej temat i zmieniłam zdanie. Znalazłam przepiękne faceup-y Pullip Stica.
Stica
No i przepadłam :(  Zamówiłam Little Pullip Stica.
Polecam http://poisongirldolls.com/ Dziewczyna robi niesamowite rzeczy :)  Jej Blythe są cudowne.



Dzięki Poison Girl udało mi się dostrzec w niej wielki potencjał. Nie wiem, czy dam radę ją zmienić, tak jak bym chciała. 
Dlatego dla próby, kupiłam mini Blythe i się nią trochę pobawiłam :)

  










Tak wyglądała jak ją kupiłam.
A niżej po mojej metamorfozie:

Elmirka
Więcej zdjęć w zakładce: Elmirka. Powiedzcie co o tym myślicie. Zastrzegam, że nie miałam żadnych profesjonalnych narzędzi do tego i robiłam to pierwszy raz;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz