niedziela, 29 listopada 2015

Ciało dla Blythe

Mały post techniczny.
Jakiś czas temu kupiłam z ciekawości Blythe Factory na ciałku artykułowanym.
I nadarzyła się okazja zrobić post porównawczy, ciałek do przeszczepów.

Ciałka od lewej: Night Lolita, artykułowane dla Blythe, oryginalne Blythe, Licca

Ciałko artykułowane jest bardzo podobne do Pure Neemo. Wielkością odpowiada chyba rozmiarowi PN S. Wykonane jest z innego tworzywa, bardziej przypomina w dotyku żywicę. Jest gładkie i aksamitne. Nie ma problemu z ubieraniem. Niestety samo nie stoi. Kolor jaki mam to natural, ale są dostępne jeszcze inne kolory, np.: bardzo jasny oraz tanowane lekki i ciemny.

A tu moja modelka zaprezentuje kilka możliwości ciała:














Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za komentarze.

6 komentarzy:

  1. wspaniałe to ciało artykuowane dla blajtek -
    ogromnie mi się podoba - myślę, że nie tylko
    blajtki świetnie by się z takim czuły ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Ana i Benu mają takie ciałka. Ja jestem z nich zadowolona, lalki pięknie pozują na nich, ale to prawda, że ciężko je postawić bez podparcia szczególnie jak lalka ma bardzo długie włosy jak moja Benu, które często przeszkadzają w osiągnięciu celu :)
    Moje dziewczyny dostały jeszcze matowe buzie co bardzo dobrze komponuje się z aksamitnym ciałkiem.
    Pozdrawiam Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, jaka ja jestem ciemna i nie doinformowana! Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego ciałka. Dzięki, za oświecenie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post. Sama zastanawiałam się, czy nie kupić faktorki na artykułowanym ciałku. Może kiedyś się skuszę. :) :) :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń