czwartek, 2 maja 2013

Little Pullip Stica

Moje zamówienie dotarło.
Szybko i bezproblemowo :), z Pullip Style.
Little Pullip są strasznie nieproporcjonalne. Ich główki są olbrzymie w porównaniu do ciałka.

Little Pullip Stica


Lalka ma ładnie zrobiony wig, ale jego kolor jest nie zbyt przyjemny. Nie wiem jak będzie się wyświetlał na innym ekranie, ale w rzeczywistości jest siny i nie za bardzo pasuje do jej bladej cery.
Inspirowana Poison Girl zakupiłam dla niej włosy w kolorze orzechowym ( lekko pod rude podchodzą ).
Dodatkowo wyposażyłam ją w rzęsy :)



I wygląda teraz tak:
Little Pullip Stica Hybrid

Niestety z braku odpowiedniego sprzętu i umiejętności face up sobie odpuściłam.

No, ale teraz to już zupełnie jej ciałko nie pasuje do główki :(

Słabe zdjęcie bo już trochę ciemno było, ale chodzi o pogląd.



Zamówiłam obitsu w kilku rozmiarach, zanim jeszcze przyszła lalka. Robiłam zamówienie w ciemno.

obitsu dla Little Pullip
Po przymierzałam trochę.
Nie chciałam otwierać pudełek, bo te których nie wykorzystam, chcę sprzedać.
Moje przymiarki:

Little Pullip na obitsu 11 cm

Little Pullip na obitsu 25 cm






W końcu się zdecydowałam na obitsu 21 cm.
Little Pullip na obitsu 21 cm

A tu kilka fotek z sesji pt. Mirella's Story ( bo moja Stica przyjęła imię Mirella):

Little Pullip Stica - Mirella by Malfrue

Little Pullip Stica - Mirella by Malfrue

Little Pullip Stica - Mirella by Malfrue

Little Pullip Stica - Mirella by Malfrue


Zapraszam na stronę:
Mirella's Story
tam niesamowita historia Little Pullip Stica, która przybyła do Polski, by stać się Mirellą :)
Historia, w której sami możecie też uczestniczyć :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba teraz jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś w kolejnym poście umieścić zdjęcie lali w stockowym wigu? Żeby miał rozpuszczone włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna little!
    dawno się nie zachwyciłam maluchem ale Twoja jest naprawdę cudna :)
    super ją ubrałaś, szczególnie ta czapka mnie urzekła :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ruda-myszko :D, w ten weekend majowy nie źle poszalałam, ale nie zdążyłam jeszcze wszystkiego wystawić :)

      Usuń
  4. Hej! Mam pytanie... gdzie kupiłaś obitsu i po ile. Jestem ciekawa ponieważ ciałko little pullip nie jest za ciekawe... nie zgina rąk ani nóg... śliczna laleczka pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,dziękuje :)
      Obitsu kupiłam na stronie parabox.jp
      Polecam :)

      Usuń