sobota, 20 lipca 2013

Elmirka dostaje ubranka

Jako, że Mirella dostała sporo ostatnio ciuchów.
Postanowiła obdarować też małą Elmirkę.
Zamówiła dla niej kilka ubranek. A oto one:



ubranka dla Little Pullip
Ta da :D
Od razu zaczęło się wielkie przymierzanie.







ubranka dla Little Pullip
O rany, Elmirka jakie to malutkie :)

ubranka dla Little Pullip
Ślicznie ci w tych zestawach.
 Dziewczynom strasznie podobały się maleńkie bamboszki.


ubranka dla Little Pullip

ubranka dla Little Pullip




 Elmirka zaskoczyła Mirellę, bo też miała dla niej prezent. Specjalne zamówienie : zwierzak z pozostałości po bukiecie ;)

ubranka dla Little Pullip
Na prawdę to dla mnie?


ubranka dla Little Pullip
Jaki śliczny :)

ubranka dla Little Pullip
Nazwę go Bazyl.



ubranka dla Little Pullip
Zadowolone dziewczyny.

I moja Mirellka:



ubranka dla Little Pullip


8 komentarzy:

  1. moj mail danuta.piotr@o2.pl a gg 4048983 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubranka dostała Elmirka :) A bamboszki to mistrzostwo! Sama wiem jak trudno się robi takie mini mini. Mirelka wygląda jak prawdziwa starsza siostra :) Czekam na foteczki w pozostałych ubrankach :)
    BTW dziękuję za komentarz u mnie odnośnie prostowania włosów lalkowych...na szczęście remont mi to uniemożliwił a teraz się cieszę, że nic nie zrobiłam, bo nie chcę zepsuć lali włosów, zwłaszcza,że to nie peruka. Wypróbuję metody, o której wspomniałaś, żeby zmniejszyć ich objętość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Mam nadzieję, że uda ci się coś wykrzesać jeszcze z tego wiga, choć to trudne.

      Usuń