niedziela, 7 lipca 2013

Kostium kąpielowy

Od czwartku siedzę w domu - dopadła mnie angina :( Upał i klimatyzacja nie idą w parze. A na nią jestem wystawiona i w pracy i w pociągu. Tak, dostaliśmy nowe elfy na trasę, ale problemy z temperaturą są takie same, jak w starych wagonach. Albo za ciepło, albo za zimno :(
No cóż , takie życie :(

Wczoraj poczułam się trochę lepiej i postanowiłam ten czas wykorzystać.
Z racji tego, że wybieramy się nad morze , nie mogę nie uszyć dla mojej lali stroju kąpielowego, więc wzięłam się do roboty i uszyłam kilka ;) Aaa, bo miałam więcej materiału.
Mirella w swoich strojach zaprezentuje się później, a teraz jakby ktoś był zainteresowany to mogę kilka sprzedać :)
Szyte na obitsu 21 cm. Kolory to intensywny róż w białe kropki i przepiękny lazur. Materiał, hmm ... no taki, z jakiego szyje się stroje kąpielowe ( tak, to z moich ostatnich zakupów :), bardzo rozciągliwy.

strój kąpielowy dla little pullip
Od lewej: 1. Różowy z granatową kokardką.
2. Lazurowy z białą kokardką i czarnym koralikiem.
3. Różowy bez dodatków.
4. Lazurowy z czarną kokardką i czarnym koralikiem.
5. Różowy z czarnymi koralikami.

strój kąpielowy dla little pullip
Tył kostiumów.

I wizualizacja w wykonaniu Mirelli. Zdjęcia zrobione w SPA dla lalek.




strój kąpielowy dla little pullip

strój kąpielowy dla little pullip

strój kąpielowy dla little pullip

strój kąpielowy dla little pullip

strój kąpielowy dla little pullip

strój kąpielowy dla little pullip

A jak się zejdzie już z plaży, to można założyć spódniczkę i kreacja na kolację gotowa.

strój kąpielowy dla little pullip


To moje ulubione zdjęcie z tej sesji.



Z racji tego, że to moje pierwsze wyroby na sprzedaż, cena za strój 5 zł + przesyłka  (4,5 zł polecony priorytet ).
Jestem ciekawa waszej opinii.
Jakby co piszcie na priv.:)
U mnie piękna pogoda, więc i wam wiele słońca życzę :).


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A taki kostium trudno się robi ? :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Trudno - to pojęcie względne, wg mnie, nie aż tak. Podstawa to dobry materiał, jakiś stary kostium lub z lumpexu. Wtedy materiał się tak nie siepie, jak zwykła dzianina.

      Usuń
    3. Rozumiem ,dzięki za odpowiedz ,a tak w ogóle spódniczka też śliczna :3

      Usuń
  2. Jak dobrze wymierzysz to nie jest trudne C: a tak poza to śliczne są

    OdpowiedzUsuń