poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Minipin

A tu, jak obiecałam, króciutka notka o suwenirku za Blythe.
Pozostając w klimacie Alicji w Krainie Czarów (nie bez powodu), postanowiłam zrobić królika ( bo nie wszyscy lubią lalki humanoidy ;).
Zamówiłam takiego oto golasa:

Królik z Alicji
Little Minipin Hujoo

No i go wzięłam w obroty. Tak wyglądał jak skończyłam. Makijaż i ciuszki by me :)

Roombox for doll
Roombox for doll


Muszę przyznać, że świetnie maluch pozuje.
Czasu za wiele nie miałam na sesję, ale tu jeszcze fotka z Alicją ( przypomnę, że Alicja jest na obitsu 21 ).

Roombox for doll
Alicja: Króliku, daleka podróż przed tobą. Pozwól, że cię odprowadzę do twojego mieszkanka.

A to jego norka (też mojej produkcji).
Fotka tylko jedna, ale bardzo się spieszyłam, żeby skończyć na czas przed ich odlotem.

Roombox for doll

No i go przewiązałam wstążeczkami i przekazałam w dobre ręce.
Uwierzcie mi, mina przy otwieraniu pudełka - BEZCENNA :)

Wysokich lotów Kochani :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)



13 komentarzy:

  1. wszytko takie dopracowane *.* i makijaż i ubranko i ta norka... brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne..... Ale ja za zwierzętami nie przepadam ;)
    Pozdrawiam O(≧▽≦)O

    OdpowiedzUsuń
  3. jak on mi się podoba o mamuniu !! jakie ma cudne stopki i łapki ajjjj...i mówisz, że pozuje lepiej niż ciałko hujoo? ubranko wyczarowałaś niesamowite...klimat Alicji w 100% !! I ta norka ! Kurde zdolniacha jesteś jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Wydaje mi się, że przez to, że jest mniejszy ma lepszą stabilizację. Nie miałam za bardzo czasu, żeby się nim pobawić, ale to co mi pokazał, wystarczyło, żeby powiedzieć, że tak- artykulacja lepsza niż hujoo yomi :)

      Usuń
  4. Cudo! *.* jaki on malutki jest <3 i wszystko takie dopracowane, do ostatniej niteczki. No WOW normalnie :D ktoś będzie bardzo szczęśliwy jak dostanie króliczka :)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafisz zdziałać cuda z tymi lalkami , podziwiam
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki dziewczyny :) Cieszę się, że wam też się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski zestaw , a króliczek jej czemu ja nigdy takich prezentów nie dostaje . Szczęśliwy ten co to pudełeczko otrzyma nie dość ,że zawartość oszołamiająca to jeszcze samo pudełeczko kryje w sobie coś nie zwykłego jak podróż w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj byłam szczęśliwa jak dostałam pudełeczko!! ;)) Do dziś oglądam co dzień i nie wierzę, że sama zrobiłąś te wszystkie malutkie elementy ale jak teraz widzę "surowego" króliczka i efekt , siedzący w moim pokoju to spokojnie mogę uwierzyć w Twój talent ;)))
    Dzięki śliczne raz jeszcze za absolutnie przepiękny i dosłownie jedyny w swoim rodzaju prezent !!

    p.s. oj moja mina to na pewno byłą bezcenna ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham lalkozwierzaczki - a króliś jest w pierwszej dziesiątce mych "futerkowych" lal
    słodzio do sześcianu - wspaniały dar, tj. zdolności i wspaniały podarek - skrzynka marzeń

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeeeeeeeeeeej! rewelacyjnie wygląda! A jakie ma cudowne mieszkanko! Ja lubie humanoidalne zwierzątka mam hujookota Freyę. Trzymam obok łóżka- bo ją ogromnie lubię.

    OdpowiedzUsuń