niedziela, 23 marca 2014

Wzrok Hujoo

Serdecznie dziękuję za życzenia pod poprzednim postem.
Jest mi tu tak dobrze, że zamierzam pomęczyć Was jeszcze przez długi czas :)
Życzę wszystkim szczęścia w losowaniu i pomysłów na kartkę urodzinową :D

A jeśli chodzi o męczenie, to Rose stała się wielką konkurencją dla elfików.
To niesamowite, jak taka lalka może wryć się w mózg.
Hujoo mają w sobie to coś, że jak im się za długo w oczy patrzy, to człowiek wariuje i poddaje się hipnozie. Nic nie idzie w tedy zrobić, tylko tak siedzisz i gapisz się i dotykasz, ubierasz, przebierasz i czas leci, a ty nadal siedzisz i się gapisz.
Ustaliłyśmy już to z Gabi i Anetką , więc to pewne.
Strzeżcie się ich wzroku.
Możecie to przetestować poniżej.
Czy na was to działa, tak jak na mnie?
Jestem strasznie z niej dumna, moja Różyczka :D








Dobranoc - Karaluchy pod poduchy :)



Dzięki Anetko i Gabi za wynalezienie nazwy laleczki (Ddung Dolls). Moją kupiłam za 1 zł w SH :). Dopiero jak ją zobaczyłam u ciebie Anetko na blogu, przypomniało mi się, że ją mam, bo leżała w kartoniku zapomniana wraz z ciałkiem Barbie.

Strzeżcie się Hujoowej zarazy, bo się rozprzestrzenia :D
Z tego co wiem, ktoś z utęsknieniem spodziewa się jej przybycia.
Pozdrawiam Was serdecznie :D



26 komentarzy:

  1. ;) jesteś nie możliwa. Oj Rosa jest cudna. Ja tez chcę taką sukienkę jeju jaka ładna . Twoja nie chudzielec inaczej wygląda. Widzę że wciągnęła Cię strasznie . Aż tak że takie cacka powstają. Mnie dziś Lili czarowała z Anią . I zaczarowały zmusiły do maszyny . :)))))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niej oszalałam ;)
      A, że twoje dziewczynki cię oczarowały, to tylko na dobre im wyszło :)))

      Usuń
  2. Jest cudowna :) śliczna sukienka :))
    jak na razie dzielnie się bronię przed urokiem i czarem tych panien.
    Kuszą mnie strasznie ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam dzielna nie byłam, szybko wpadłam, z czego się bardzo cieszę :) dumna też bym była, gdybym miała takie zdolności jak Ty czy Gabryś, a że ich nie mam to jestem dumna z Was, że potraficie coś, czego ja nie potrafię i jestem dumna jako "mama" Soni i długo jeszcze bedę dziękować Gabi za to, że zechciała ją dla mnie pomalować :)
    A co do Twojego słodziaka to tak, oczywiscie ma zarażajace spojrzenie, co mnie wcale nie dziwi i już wiem, że nie jest to zależne ani od wielkości tęczówek, ani ich koloru, ani tym bardziej od długości rzęs o!
    Sukienka prześliczna...coś mi sie wydaje, że to bedzie bardziej masowa produkcja, bo ten typ mi się podoba, tak samo sukienka z pierwszej odsłony Rose.
    A nazwę małej lali wyszperała Gabi :)
    buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko za te piękne słowa :) Poczułam się wzruszona :)

      Usuń
    2. Muszę się wtrącić. Anetko Twoja Sonia powstała z sympatii do Ciebie i wystarczy mi ,że Ci się podoba.Potrafisz za to to co my nie umiemy i możemy się dzielić co jest jeszcze bardziej miłe od posiadania samej zdolności szycia . :))))) Zaraza Hujoo dobra Aniu. Ciekawe czy ktoś się jeszcze załapie.

      Usuń
  4. Śliczna , gdyby nie to ze czas mnie goni posiedziałabym i pogapiła się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urooocza c: Ta sukieneczka jeszcze bardziej podkreśla jej urok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda tak niewinnie w tej sukience, która jest po prostu śliczna :) Mam nadzieję, że moje krawieckie umiejętności dojdą kiedyś do takich poziomów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wbrew pozorom wcale nie jest taka trudna. A tym bardziej, że to bluzeczka i spódniczka :)

      Usuń
  7. Dziękuję :) bałam się tego pajacyka a okazał się całkiem prosty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ty mówisz, że szyć nie umiesz ;) Super pomysł miałaś :)

      Usuń
  8. Lalke typu Hujoo widzę pierwszy raz, ale muszę przyznać, ze faktycznie ma cos w tych oczach *-* siedzę przed zdjęciem i patrze :p
    Czekam na kolejne zdjęcia tej ślicznej modelki ^^ pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) Dziękuje :D Uważaj, bo to źle wróży ;)

      Usuń
  9. pięknie wygląda! kolor włosków ma idealny, aż się zaczynam zastanawiać czy mojej nowej lali takiego nie sprawić ;-) ślicznie ją ubrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D, a włoski są na prawdę bardzo wdzięczne, polecam :)

      Usuń
  10. Twoja Hujoo to jedna z 5 najładniejszych :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki :D No ja też znam tylko 5 w Polsce :))) jaki prestiż ;)

      Usuń
  11. Nominowałam cię :3 ---> http://daldollandmore.blogspot.com/2014/03/awwwww-czyli-wypad-do-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo bardzo mi się podoba w tej sukienneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na mnie wszystko działa w wydaniu takiej cudownej kruszynki!

    OdpowiedzUsuń