środa, 9 października 2013

Nowa lokatorka

No to jest, jest, jest :)
Nowa lokatorka, właśnie ją odpakowałam i pstryknęłam dwie fotki.
Niestety dziś w biegu, ale w weekend obfocę ją dokładnie i opiszę.

A oto ona:
mój pierwszy clone
tada!




clone doll
Basaak


Clone doll
Basaak w całej okazałości

Zdziwione???

Tak, tak Lalka Basaak - clone Blythe. 
Materiały do customu już prawie w komplecie, bo bez tego się nie obędzie.
I to dopiero początek mej zguby...

Clonowanie jest fajne ;P

A w drodze prawdziwa nowinka :), bo Basaaki już przecież znacie.

Pozdrawiam was z zadyszką, bo pędzę dalej.
To pa :)




8 komentarzy:

  1. no gratuluję :) coś czułam nosem,że to może być blajtka, bo cieszą się powodzeniem ostatnio no i mają ogromne możliwości customu. Nie powiem bo i mnie śni się po nocach tylko te cosmiczne ceny.... Jest piękna i włoski ma boskie :) Ciekawa jestem jak będzie wyglądać po zmianach. No i czekam na bardziej szczegółowe fotki tej panny :) A nowinka mnie taaaak intryguje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest clone więc jest tańsza. A możliwości są przeogromne to fakt. Zamierzam popróbować troszkę, zanim oryginał kupię :)

      Usuń
  2. Jest niesamowita, już nie mogę się doczekać jej po customie. No niestety nie udało mi się zgadnąć, obstawiałam, że to będzie dal ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze szkoda, że konkursu z nagrodami nie zrobiłam :(

      Usuń
  3. Gratuluję :) też mam jednego bassaka - Madlen :) tylko ja sama customu się nie podejmuje ;)
    Czekam na więcej zdjęć :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wiem, wiem widziałam twoją Madlen, jest śliczniusia, bardzo widzą mi się jej włoski. Mam nadzieję, że swojej nie zepsuję ;P

      Usuń
  4. Piękna.
    Z jakiej strony zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na ebay-u. Ale nie ma tego sprzedawcy w tej chwili, bo bym ci link przesłała.

      Usuń